The Black Vault Message Forums

Discover the Truth!        

Information Technology / Computer Talk

Gaming

A forum where you can view tech and computer related articles and exchange tips and advice. Need help with a computer problem? This is the forum for you!

Postby chiselray » Thu Feb 18, 2010 8:27 am

now playing wii table tennis...lets say,its not easy in hard mode...
User avatar
chiselray
 
Posts: 1542
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: earth

Postby BloodStone » Thu Feb 18, 2010 9:02 am

I have been playing Fallout 3 for the past few weeks.

It's pretty good. The only problem I'm having is I bought the game of the year edition, and it has other quests on it. The problem is I can't get it to load, due to windows Vista. Too many security glitches. I'm able to play the game, however the rest of the add ons are not coming up. I'm kinda pissed about that.




BloodStone...
If it were raining hookers, I'd get hit by a fag.
User avatar
BloodStone
 
Posts: 1424
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: U.S.S.A

Postby chiselray » Thu Feb 18, 2010 7:45 pm

Damn that too bad m8..pc games.....blood...i have not used one yet..no way around the glitches i guess huh ?

Just bought the wii last week...and i do have the ps3 as you know...its all hooked up in the lounge area to the big screen
User avatar
chiselray
 
Posts: 1542
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: earth

Postby BloodStone » Fri Feb 19, 2010 9:43 am

no way around the glitches i guess huh ?
the people I talk to say there is, but everything I try doesn't work. :lol:

I'm not that illiterate when it comes to tech, but for the life of me I can not get the second disc to load.driving me crazy.


Just bought the wii last week...and i do have the ps3 as you know...its all hooked up in the lounge area to the big screen
damn ! I wanna come play on you're system... :lol: I'm used to a 15 inch screen.



BloodStone...
If it were raining hookers, I'd get hit by a fag.
User avatar
BloodStone
 
Posts: 1424
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: U.S.S.A

Postby chiselray » Sat Feb 20, 2010 10:43 pm

I was using the computer screen for the gaming,but then started using the big screen,to see whta it was like...yeah its better...

I cant help you out on that one blood,but i have a snoop around and get some tips
User avatar
chiselray
 
Posts: 1542
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: earth

Postby chiselray » Sat Feb 20, 2010 10:48 pm

Dunno blood,this other dude was asking the same questions mate..probably similar problems to do wid your system..

D3DRM.DLL is Direct3D Retained Mode, a very old technology from 1997 that
> was removed from Windows Vista. Almost no applications use it, but it sounds
> like the one you are trying does.



http://help.wugnet.com/vista/Problem-loading-game-computer-ftopict49789.html
User avatar
chiselray
 
Posts: 1542
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: earth

Postby BloodStone » Mon Feb 22, 2010 8:45 am

Yeah , I went thru all that Chiz. still nothing. :x :x :x :x :x

It's something to do with the DLC files, just can't get it to load properly, then when it finally loads, it won't play? I don't know what kind of computer they wrote 5this game on , but damn it's horrible.

Thanks for trying to help bud.





BloodStone...
If it were raining hookers, I'd get hit by a fag.
User avatar
BloodStone
 
Posts: 1424
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: U.S.S.A

Postby UfOwner » Sat Feb 27, 2010 7:53 pm

I am playing Torchlight until Diablo3 comes out, and Mass Effect2. Both great games I think.
UfOwner
 
Posts: 6
Joined: Mon Apr 13, 2009 9:13 pm

Postby BloodStone » Sun Feb 28, 2010 2:48 pm

I am playing Torchlight until Diablo3 comes out, and Mass Effect2. Both great games I think.

sweet, you on pc or game console?
If it were raining hookers, I'd get hit by a fag.
User avatar
BloodStone
 
Posts: 1424
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:54 am
Location: U.S.S.A

Postby at1with0 » Fri Mar 05, 2010 2:02 pm

Anyone else play WoW?
"it is easy to grow crazy"
User avatar
at1with0
 
Posts: 9182
Joined: Thu Apr 09, 2009 5:55 pm
Location: the coproduct of the amalgam of all structures

PreviousNext

Return to Information Technology / Computer Talk

  • View new posts
  • View unanswered posts
  • Who is online
  • In total there are 0 users online :: 0 registered, 0 hidden and 0 guests (based on users active over the past 10 minutes)
  • Most users ever online was 292 on Mon Apr 23, 2012 3:19 pm
  • Users browsing this forum: No registered users and 0 guests